Daikin en Thialf sluiten twee jarige partneroverkomst...

04 november

Aan de start van een heel bijzonder schaatsseizoen zijn Daikin en Thialf een tweejarige overeenkomst aangegaan. De verbintenis betreft een combinatie van meer zichtbaarheid tijdens en buiten de toernooien alsmede een lidmaatschap van Daikin van de Thialf Business Club. Meest opvallende element uit deze afspraken is de ‘make over’ van de vier kenmerkende Zamboni’s die Thialf bezit.

Managing Director van Daikin Nederland Edwin Hoogerwerf licht de keuze toe. “Wij zijn in 2018 in de schaatssport gestapt en dat bevalt onze zeer goed. Iedere Nederlander houdt van schaatsen en kijkt naar schaatsen. Daarbij komt dat we tegenwoordig vooral schaatsen in kunstijsbanen en de thematieken op dergelijke locaties zoals klimaatbeheersing en duurzaamheid onze corebusiness zijn. Bovendien is Thialf een internationaal A-merk op haar gebied en die ambitie en positie delen wij eveneens met elkaar”.

Ook Marc Winters, directeur van Thialf, is zeer verheugd met de samenwerking. “Het is altijd prettig wanneer een hoofdsponsor van de KNSB ook een relatie krijgt met Thialf omdat we elkaar sponsortechnisch tegen komen tijdens de grote toernooien. De Zamboni’s zijn daar een mooi voorbeeld van. Daarnaast heeft het ook voor onze Business Club waarde wanneer er partners toetreden die dicht op de (top)sport zitten. En het zal natuurlijk helder zijn dat wij iedere sponsor in deze uitdagende tijden hard kunnen gebruiken. Als dat ook nog eens een sponsor is die past als een jas dan is dat dubbel goed nieuws”.

De overeenkomst start per dit seizoen en loopt tot 1 oktober 2022. 

Foto: MNO Photo

Vorige pagina